top of page

ההתנכלות האנטישמית לתנועה האסלאמית היא הכרזת מלחמה על כל אירגוני החברה האזרחית

הכרזת נתניהו על חלקה הצפוני של התנועה האסלאמית בישראל כארגון בלתי חוקי הינה צעד פרוטו-פשיסטי חמור, המבטא את האנטישמיות האנטי ערבית המובנית, המצויה בהנהגה הציונית של מדינת ישראל. כל המפלגות הציוניות, כולל חקייני "האופוזיציה" הצטרפו למעשה הנפשע המהווה הכרזת מלחמה גלויה על ארגוני החברה האזרחית במדינת ישראל, בשלב זה בחברה הערבית. המופת ההיסטורי הבזוי, אותו מחקה הנהגת המדינה היהודית, היא ההנהגה הריאקציונית של משטר הצאר ברוסיה לפני מאה שנה. במקום בסיסמא "הכו ביהודים, הצילו את רוסיה" אימצה הממשלה את הסיסמא "הכו במוסלמים, הצילו את ישראל." כל זאת בעוד ההסתה האנטי ערבית המאורגנת, הזולגת משולחן הממשלה, מעודדת את הניוול הגזעני הפושה בחברה הישראלית. ממשלת נתניהו נמנעת מלהוציא מחוץ לחוק את פושעי ארגון "להבה" את מטורפי בית המקדש ואת הטרוריסטים של "תג מחיר" רק בשל היותם יהודים.

לא במקרה התבצעה ההתקפה על התנועה האסלאמית בצל התקפות הטרור הרצחני של דאע"ש בפריס. עיתוי הטבח באזרחים צרפתים מנוצל על ידי ממשלת ישראל כדי לבסס את מסע השקרים של נתניהו הטוען שכל הארגונים האסלאמיים הינם גופי טרור. 17 עמותות ומוסדות, המהווים חלק נכבד מהחברה האזרחית הערבית בישראל, גופים העוסקים בחינוך, בריאות, וצדקה, הוגדרו גם הם כלא חוקיים, הותקפו, נשדדו ונסגרו. הפרויקט המתמשך של ההנהגה הציונית הינו העלמת העם הילידי הפלסטיני, שאת מדינתו גזלה, מעל פני האדמה. אחרי שפוררה את החברה הערבית שנכבשה ב1967 לרסיסים, הטילה מצור על חלקה המערבי וחיסלה לאחרונה את ארגוני החברה האזרחית בתוכה, פונה עתה הממשלה להמשיך את ההרס בתוך מדינת ישראל. שוב ושוב מוכיחה ישראל בפעולותיה הנפשעות את היותו של העם הפלסטיני הקרוע והמפוצל עם אחד שלו מולדת אחת.

אין למצע הפוליטי שלנו כל קירבה או עמדה החופפת את מצעה של התנועה האסלאמית. הוועד למען מדינה דמוקרטית חילונית בכל הארץ חותר לביטולה של מדינת הגזע היהודית לטובת מדינה שבה תהיה הדת עניינו הפרטי של אדם ולא נושא ציבורי. אך זו איננה השאלה העומדת כעת על הפרק, כעת, אנו חייבים להיאבק נגד ההחלטה הנפשעת של ממשלת ישראל, המערערת את שרידי הדמוקרטיה שעדיין מפרפרת בחברה הישראלית. התנועה האסלאמית הינה אחת ההתארגנויות של המיעוט המדוכא בישראל, וככזו היא חייבת לזכות בתמיכה של כל הדמוקרטים הישראלים וארגוני החברה האזרחית.

לא לאנטישמיות ממלכתית. לא למדינת אפרטהייד. לא להתקפה האנטי דמוקרטית.



הוועד למען מדינה חילונית דמוקרטית בכל שטח הארץ.

הבמה הדמוקרטית

المنبر الديمقراطي

اللجنة من أجل دولة علمانية ديمقراطية في كل أرض فلسطين

הוועד למען מדינה חילונית דמוקרטית בכל פלסטין

bottom of page